miercuri, 3 noiembrie 2010

Eu cu 50 lei....

Tu ce ai face cu 50 lei ? ...

7 comentarii:

  1. Probabil i-as da bani lu' Costica sa bage la pariuri !

    RăspundețiȘtergere
  2. as mai incerca sa fac rost de 10 ron sa-mi iau de fumat :))

    RăspundețiȘtergere
  3. As cumpara o carte, as oferi un cadou , as dona o mica parte din ei, as cumpara ceva de mancare, as cumpara un mi pentru ca mi s-a rupt, as printa niste fluturasi pentru promovarea unor evenimente ce mi-ar aduce mai mult de 50 de lei, i-as pune la banca si as astepta mult si bine pana se vor inmulti sau poate chiar i-as oferi ca mita...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, i-as baga eu la pariuri si l-as invita pe Costi la un party , daca castig evident :))

    RăspundețiȘtergere
  5. 4 sticle de babanu si 2 de cola si sprit pana dau in ciroza cu baietii de la bloc=))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu 50 lei mi-as cumpara 4 pachete de tigari de contrabanda,restul i-as bea ! Vin rosu original . . . Un oltean destept asa face !

    RăspundețiȘtergere
  7. @anonimul cu donatiile: cred ca ai citit 50000 de lei. de fapt, acolo scrie 50 de lei :)
    eu as sta si m-as uita la 50 de lei cum se cheltuie, in incercarea de a le gasi o intrebuintare utila. asa fac tot timpul

    RăspundețiȘtergere